tarafından

Türkiye Nufüsu Eğitim Durumu İstatistikleri


Türkiye
İstatistik Kurumu verilerine istinaden; 2008 – 2012 yılları arasında 15 yaş üstü Nüfusun eğitim durumu aşağıdaki şekilde açıklanmıştır;

turkiye_egitim_durumu

 

turkiye_egitim_durumu_2008-2012

Verilerin kronolojik gelişimini sağlıklı bulmadığım için üzerinde analiz yapmayıp sadece paylaşacağım.

Cinsiyete Göre Eğitim Durumu:

turkiye_egitim_durumu_cinsiyet

turkiye_egitim_durumu_cinsiyet_cizelge

 

 

Eğitim Durumu Oranlarına göre İlk 10 İl:

15 Yaş üstü Nüfusun Eğitim Durumlarına göre;

 

1-) Okul Bitirmemiş:

illere_gore_nufus_egitim_okul_bitirmemis

 

2-) İlkokul Mezunu:

illere_gore_nufus_egitim_ilkokul_mezunu

 

3-) Ortaokul veya İlköğretim Mezunu:

illere_gore_nufus_egitim_ortaokul_ilkogretim_mezunu

 

4-) Lise veya Dengi Okul Mezunu:

illere_gore_nufus_egitim_lise_mezunu

 

5-) Yüksekokul veya Fakülte Mezunu:

illere_gore_nufus_egitim_yuksekokul_universite_mezunu

 

6-) Yüksek lisans Mezunu:

illere_gore_nufus_egitim_yukseklisans_mezunu

 

7-) Doktora Mezunu:

illere_gore_nufus_egitim_doktora_mezunu

 

 

Umarım faydalı olur.

İsmail SARITAŞ, istatistikçi

issaritas@gmail.com

 

Türkiye Nufüsu Eğitim Durumu İstatistikleri” üzerine 2 yorum

  1. çok iyi bir çalışma emeğinize sağlık. güncel tablolar yok mu acaba

Bir Yanıt Bırakın

